Thursday, March 4, 2010

Roti Di Awangan

Cuti Tahun Baru Cina aku penuh dengan jalan-jalan, mandi-mandi, dan makan-makan. Memang seronok sebab masa cuti ni la kawan-kawan aku boleh plan macam-macam program travel. Ape yang aku nak cerita kat sini, aku da makan roti terbang kat batu 6 Melaka. Gila terpegun aku tengok skill brader tu tebar roti canai. Sebab warung dia dah pernah keluar TV3, tu yang kitorang nak sangat pergi makan roti terbang tu. Akhirnya sampai juga hajat aku nak makan roti terbang. Roti dia memang lembut tak ingat punya. Tapi yang aku pelik, walaupun dah masuk TV3, apsal tak cantik kan sikit warung tu bang? Sekurang-kurang nya letak la banner roti terbang kat situ. Ni langsung tak ada. Low profile gile brader roti terbang tu punye warung. Tapi tu biarlah, mungkin rezeki belum ada lagi kan. Meh aku promote roti terbang real recording dari handphone murah aku, SE K530i. Video xsmooth. Kalau nak tngok smooth, datang sendiri la. Live punye.


alamak, video senget la. Somebody teach me how to rotate dis vid..

Gambar sekitar di Melaka.





Perigi Tuah? haha.. kalau kau orang hebat, cube teka kat mana perigi tuah ni.. hahahaha..

0 comments: